• '
    '
  • Πολιτιστικό Πρόγραμμα
    Πολιτιστικό Πρόγραμμα
  • '
    '
  • Μεσολόγγι
    Μεσολόγγι
  • '
    '
  • Ερυθρός Σταυρός
    Ερυθρός Σταυρός
  • '
    '
  • ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ
    ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ
  • '
    '
  • '
    '

Την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026, δύο τμήματα της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική  επίσκεψη-δράση στον πολυχώρο ΄ΑΓΟΡΑ ΑΡΓΥΡΗ ΄στην Πάτρα στο πλαίσιο του 1ου Φεστιβάλ Υγιούς και Ενεργούς Γήρανσης.

Η διδακτική αυτή επίσκεψη αποτελεί δράση του Ενεργού Πολίτη και πραγματοποιήθηκε κατόπιν και πρόσκλησης του κοινωνικού οργανισμού CO2GETHER.

Μπορείτε να ενημερωθείτε με λεπτομέρειες στα συνημμένα αρχεία που ακολουθούν

 Την Τρίτη,10 Φεβρουαρίου 2026, μαθητές και μαθήτριες της  Α΄ Τάξης των Γυμνασίων Δεμενίκων και Σαραβαλίου,                                            συνδιοργάνωσαν με επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά

                             μια ξεχωριστή αθλητική ημέρα στον χώρο του Παμπελοποννησιακού σταδίου.

Οι καθηγήτριες που ήταν υπεύθυνες και συνόδευσαν τους μαθητές μας ήταν η κα. Παπανικολάου Ξανθίππη ΠΕ11, κα. Κούκου Αλεξάνδρα ΠΕ08 και κα. Λιβάνου Σοφία ΠΕ88.04

Ακολουθεί συνημμένο αρχείο με φωτογραφίες και υλικό από τη διδακτική επίσκεψη.

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ.pdf)ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ.pdf[ ]1272 kB

Στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, Αγωγής Υγείας,

    με θέμα Κινούμαστε Χορεύοντας και Περπατώντας ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ - ΔΙΚΤΥΟ σχολείων ΔΔΕ          Αχαΐας Λαβύρινθος

πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Πρέβεζα στις 6 Φεβρουαρίου 2026, που διοργανώθηκε από τις καθηγήτριες Κούκου Αλεξάνδρα, Παπανικολάου Ξανθίππη και Ανδρουλιδάκη Κατερίνα.

Ακολουθεί συνημμένο αρχείο με στιγμιότυπα που ΄ζωντανεύουν΄ τις δράσεις των καθηγητριών και μαθητών.

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΠΡΕΒΕΖΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ.pdf)ΠΡΕΒΕΖΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ.pdf[ ]1056 kB

Το Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική δράση με θέμα

΄Περπατώντας στην Ιστορία: Το Κάστρο και η Παλιά Πάτρα΄.

Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας με θέμα

΄ Κινούμαστε Χορεύοντας και Περπατώντας - Δίκτυο σχολείων ΔΔΕ Αχαΐας Λαβύρινθος΄

και διοργανώθηκε από τις καθηγήτριες του σχολείου μας κα. Παπανικολάου Ξανθίππη και κα. Κούκου Αλεξάνδρα.

Ακολουθεί συνημμένο αρχείο που αποτυπώνει το οδοιπορικό των καθηγητών και μαθητών και τις εμπειρίες που αποκόμισαν από την περιήγηση αυτή.

Tην Παρασκευή 30 Ιανουαρίου τιμούμε τους Τρεις Ιεράρχες, Μέγα Βασίλειο, Γρηγόριο Θεολόγο και Ιωάννη Χρυσόστομο, προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων, τρεις μεγάλες μορφές που συνδύασαν βαθιά πίστη, υψηλή μόρφωση και ανιδιοτελή προσφορά στον άνθρωπο.


Οι Τρεις Ιεράρχες μας δίδαξαν ότι η πραγματική παιδεία δεν περιορίζεται στη γνώση. Είναι καλλιέργεια ήθους, σεβασμού, αλληλεγγύης και υπευθυνότητας. Μας υπενθυμίζουν πως ο μορφωμένος άνθρωπος οφείλει να είναι και άνθρωπος με αξίες.

Σε μια εποχή γρήγορων αλλαγών το παράδειγμά τους παραμένει επίκαιρο: να αγωνιζόμαστε για την αλήθεια, να στηρίζουμε τον συνάνθρωπο και να αντιμετωπίζουμε τη μάθηση ως διαρκή πορεία ζωής.

Η εορτή για τους Τρεις Ιεράρχες πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας παρουσία και του Ιερέα της ενορίας μας καθώς και του Συλλόγου Γονέων.

Οι μαθητές/-τριες της Β΄ τάξης παρουσίασαν εργασίες που είχαν συντάξει για τους Τρεις Ιεράρχες υπό την επίβλεψη του θεολόγου μας, κύριου Ταξιαρχιώτη.

θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, ο οποίος επέλεξε αυτή την ημέρα, που ήταν αφιερωμένη στους Τρεις Ιεράρχες, να κόψει τις Πρωτοχρονιάτικες πίτες και να τις μοιράσει στους μαθητές/-τριες, στη Διεύθυνση και στους/στις εκπαιδευτικούς της Σχολικής Μονάδας.

 

Η Δ.Δ.Ε. Αχαΐας απευθύνει πρόσκληση σε γονείς/κηδεμόνες και μαθητές της Γ' Γυμνασίου και Α' Λυκείου που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Ακολουθεί συνημμένο αρχείο με την πρόσκληση  της ΔΔΕ Αχαΐας.