• '
    '
  • Πολιτιστικό Πρόγραμμα
    Πολιτιστικό Πρόγραμμα
  • '
    '
  • Μεσολόγγι
    Μεσολόγγι
  • '
    '
  • Ερυθρός Σταυρός
    Ερυθρός Σταυρός
  • '
    '
  • ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ
    ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ
  • '
    '
  • '
    '

Αγαπημένοι/ες μας μαθητές/τριες,

ανοίγετε πλέον τα φτερά σας για νέες διαδρομές, πιο δύσκολες και πιο απαιτητικές, σε ένα ταξίδι που έχει ως προορισμό του ανώτερες βαθμίδες σπουδών, αλλά και την ενηλικίωση. Θα θέλαμε να θυμάστε πως στο ταξίδι για τη δική σας Ιθάκη, θα είμαστε -πια- οι "αόρατοι" σύντροφοί σας, έχοντας ως πυξίδα τη νοσταλγία όσων μοιραστήκαμε στα χρόνια της συνύπαρξής μας στο Σχολείο. Θα παρακολουθούμε την εξέλιξή σας, θα καμαρώνουμε για τις επιτυχίες σας,  θα είμαστε πάντα διαθέσιμοι ακροατές και εν δυνάμει συμπαραστάτες στις δυσκολίες σας,  ελπίζοντας πως κάπου-κάπου θα βρίσκετε τον δρόμο της επιστροφής σε έναν σημαντικό σταθμό της σχολικής πορείας σας.
Ευχόμαστε το νέο σας ταξίδι να είναι όμορφο, δημιουργικό και φωτεινό, με σταθερά βήματα και καθαρά αποτυπώματα! Σας χαρίζουμε, για το σεντούκι των σχολικών σας αναμνήσεων, το παρακάτω βίντεο, φτιαγμένο με όλη μας την αγάπη για σας:

Το Σχολείο μας θα πραγματοποιήσει ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο, στις 17 Μαΐου 2022, ημέρα Τρίτη, με τη συμμετοχή διακοσίων είκοσι πέντε (225) μαθητών/-τριών επί του συνόλου διακοσίων τριάντα εννέα (239).

Η μεταφορά των μαθητών/-τριών και των συνοδών καθηγητών/-τριών τους, μετά από αξιολόγηση των προσφορών που έφθασαν στο Γυμνάσιο Δεμενίκων, θα γίνει με λεωφορεία του τουριστικού γραφείου "Katsoulis Tours".

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών στα Λύκεια, για το σχολικό έτος 2022-23, θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές. Οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Γ΄τάξης θα πρέπει:

1. Να διαβάσουν ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις οδηγίες (στο συνημμένο αρχείο που ακολουθεί).

2. Να εκτυπώσουν την ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ που επισυνάπτεται.

3. Να συμπληρώσουν και οι δύο (2) κηδεμόνες τη ΔΗΛΩΣΗ σύμφωνα με τις οδηγίες.

4. Να την προσκομίσουν στο Σχολείο το αργότερο μέχρι την Παρασκευή, 6-5-2022.

 
 
 
Μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να κάνουν self test σήμερα Κυριακή, τη Δευτέρα και την Πέμπτη και να το δηλώσουν πριν τον ερχομό τους στο σχολείο!

Οι μαθητές θα έπρεπε κανονικά την Πέμπτη το απόγευμα/βράδυ 24 Μαρτίου να κάνουν το self test και να το δηλώσουν στην πλατφόρμα edupass, ωστόσο, επειδή τα σχολεία την Παρασκευή ήταν κλειστά λόγω της Εθνικής Αργίας της 25ης Μαρτίου, το τεστ θα πρέπει να το κάνουν σήμερα, Κυριακή 27 Μαρτίου, για να προσέλθουν κανονικά στις τάξεις τους τη Δευτέρα.

Συγκεκριμένα και αναλυτικά:

1. Καθώς οι μαθητές, λόγω της αργίας της 25ης Μαρτίου, δε χρειάστηκε να κάνουν το self test την Πέμπτη που μας πέρασε, πρέπει να το κάνουν σήμερα, Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, προκειμένου να εισέλθουν αύριο Δευτέρα στο σχολείο τους.

Πρόκειται για εφαρμογή παλαιότερης εγκυκλίου, η οποία προβλέπει ότι, όταν δε γίνεται Self test επειδή τα σχολεία είναι κλειστά (αργίες κλπ), οι μαθητές επανέρχονται στο σχολείο την πρώτη ημέρα με self  test.

2. Παράλληλα, self test (δεύτερο) πρέπει να κάνουν οι μαθητές (και οι εκπαιδευτικοί) και αύριο Δευτέρα, καθώς και την Πέμπτη (τρίτο).

3. Η μείωση από δύο σε ένα self test θα ισχύει από τη μεθεπόμενη εβδομάδα.