Οι μαθητές θα έπρεπε κανονικά την Πέμπτη το απόγευμα/βράδυ 24 Μαρτίου να κάνουν το self test και να το δηλώσουν στην πλατφόρμα edupass, ωστόσο, επειδή τα σχολεία την Παρασκευή ήταν κλειστά λόγω της Εθνικής Αργίας της 25ης Μαρτίου, το τεστ θα πρέπει να το κάνουν σήμερα, Κυριακή 27 Μαρτίου, για να προσέλθουν κανονικά στις τάξεις τους τη Δευτέρα.
Συγκεκριμένα και αναλυτικά:
1. Καθώς οι μαθητές, λόγω της αργίας της 25ης Μαρτίου, δε χρειάστηκε να κάνουν το self test την Πέμπτη που μας πέρασε, πρέπει να το κάνουν σήμερα, Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, προκειμένου να εισέλθουν αύριο Δευτέρα στο σχολείο τους.
Πρόκειται για εφαρμογή παλαιότερης εγκυκλίου, η οποία προβλέπει ότι, όταν δε γίνεται Self test επειδή τα σχολεία είναι κλειστά (αργίες κλπ), οι μαθητές επανέρχονται στο σχολείο την πρώτη ημέρα με self test.
2. Παράλληλα, self test (δεύτερο) πρέπει να κάνουν οι μαθητές (και οι εκπαιδευτικοί) και αύριο Δευτέρα, καθώς και την Πέμπτη (τρίτο).
3. Η μείωση από δύο σε ένα self test θα ισχύει από τη μεθεπόμενη εβδομάδα.




Το Σχολείο μας θα πραγματοποιήσει